A Meta új, mesterséges intelligencia-alapú szemüvegcsaládot dobott piacra, amelyet a Ray-Ban és az Oakley márkákkal partnerségben hozott létre

A Meta egy új, MI-alapú okosszemüveg-családot mutatott be a Meta Connect fejlesztői konferencián – adta hírül a BBC. A Ray-Ban és az Oakley napszemüveg-márkákkal való partnerségben készült Meta Ray-Ban Display szemüveg mellett egy kiegészítő okoskarkötőt is bemutattak, amely révén a felhasználók mindössze gesztusokkal oldhatnak meg különböző feladatokat. Mark Zuckerberg, a Meta vezetője a technológiát „óriási tudományos áttörésnek” nevezte a vállalat campusán összegyűlt több száz fős közönség előtt.

A Meta Ray-Ban Display egy lencsében elhelyezett nagy felbontású színes képernyővel rendelkezik, amelyen a felhasználók videohívásokat kezdeményezhetnek és üzeneteket láthatnak. Az eszközbe egy 12 megapixeles kamerát is beépítettek. Az elemzők szerint az okosszemüveg valószínűleg sikeresebb lesz, mint a cég több milliárd dolláros Metaverse projektje, amely virtuális környezetben köti össze a felhasználókat.

Bár nem közölt értékesítési adatokat, azt tudni lehet, hogy a cég mintegy kétmillió okosszemüveget adott el a 2023-as bemutató óta. A frissen bemutatott Display több száz dollárral drágább, mint a Meta jelenlegi szemüvegei, darabjáért 799 dollár kérnek el, és már szeptembertől kapható.

Exit mobile version