• A Meta Connect konferencián Mark Zuckerberg egy okoskarkötőt is bemutatott, amely a Ray-Ban Display szemüveghez passzol.
  • A Meta nagy sikert aratott az okosszemüvegekkel, a 2023-as bevezetésük óta mintegy kétmillió darabot adott el belőlük.
  • A szakértők szerint az új termékcsalád sikeresebb lesz, mint a vállalat Metaverse projektje.

A Meta egy új, MI-alapú okosszemüveg-családot mutatott be a Meta Connect fejlesztői konferencián – adta hírül a BBC. A Ray-Ban és az Oakley napszemüveg-márkákkal való partnerségben készült Meta Ray-Ban Display szemüveg mellett egy kiegészítő okoskarkötőt is bemutattak, amely révén a felhasználók mindössze gesztusokkal oldhatnak meg különböző feladatokat. Mark Zuckerberg, a Meta vezetője a technológiát „óriási tudományos áttörésnek” nevezte a vállalat campusán összegyűlt több száz fős közönség előtt.

A Meta Ray-Ban Display egy lencsében elhelyezett nagy felbontású színes képernyővel rendelkezik, amelyen a felhasználók videohívásokat kezdeményezhetnek és üzeneteket láthatnak. Az eszközbe egy 12 megapixeles kamerát is beépítettek. Az elemzők szerint az okosszemüveg valószínűleg sikeresebb lesz, mint a cég több milliárd dolláros Metaverse projektje, amely virtuális környezetben köti össze a felhasználókat.

Bár nem közölt értékesítési adatokat, azt tudni lehet, hogy a cég mintegy kétmillió okosszemüveget adott el a 2023-as bemutató óta. A frissen bemutatott Display több száz dollárral drágább, mint a Meta jelenlegi szemüvegei, darabjáért 799 dollár kérnek el, és már szeptembertől kapható.

Ajánlott

AZ USA CSÖKKENTI KATONÁINAK SZÁMÁT EURÓPÁBAN
WASHINGTONBA MENNEK A BOSSZÚÁLLÓK
TRUMP ELRENDELTE A TESZTELÉST
LUKOIL ELADJA AKTÍVÁIT A GUNVORNAK
NEM VESZÍT A TÁMOGATÁSBÓL ROMÁNIA
BUSINESS DONE!