Kínai mikródrámák hódítanak az amerikai közönség körében. A 2 perces epizódok több megtekintési idővel büszkélkedhetnek, mint a HBO Max-on elérhető tartalmak

A kínaiak elkápráztatnak bennünket, és ehhez sztárokra sincs szükségük: hatalmas sikert aratnak az alacsony költségvetéssel előállított, könnyfakasztó forgatókönyvön alapuló, 9/16-os formátumú mikro-telenovellák.

A Kínában nagy népszerűségnek örvendő mikródrámák újabban az amerikai közönség körében is hódítanak. A DramaBox és a ReelShort alkalmazások alacsony költségvetéssel és szirupos stílusban gyártott kétperces epizódokat kínálnak, amelyeket olyan címekkel népszerűsítenek, mint például: „Elvált az esküvőn” vagy „Hamis esküvő a milliárdos CEO-mmal”.

Bár a gyenge minőség, a sokszínűség hiánya és az erőszak miatt kritizálják, ezek a klipek több napi nézési idővel büszkélkedhetnek, mint a HBO Max vagy a Peacock, derül ki egy kimutatásból. Az első epizódok ingyenesek, de aki a teljes sorozatra kíváncsi, annak akár 10 dollárt is fizetnie kell, vagy korlátlan hozzáférésért előfizetést is vásárolhat.

A kínai produkciókat nem tartalmazó globális mikródrámapiac 2025-ben 3 milliárd dollárra becsülhető. A Fox Entertainment is beszállt a buliba: befektetett egy My Drama nevű ukrán mikródráma alkalmazásba, miközben Hollywoodban szkeptikusan figyelik a jelenséget.

Exit mobile version