- Az üzeneteknek a húst fogyasztókat kellett volna megcélozniuk.
- Az új stratégia a termékek ízére és a táplálkozásra helyezi a hangsúlyt.
- Az Impossible Foods egy hibrid burgert kíván gyártani.
A vegán élelmiszeripari vállalatok vezetői a szájukat harapdálják. Hibáztak, és most drasztikus lépéseket tesznek.
Az Impossible Foods vezérigazgatója szerint a növényi alapú termékeket rosszul adták el, és „woke, pártos és megosztó” jellegűvé váltak. A kezdeti lelkesedés után a húsalternatívák piaca tavaly 7%-kal visszaesett. Ennek oka az, hogy a marketingstratégiák a vegánokra összpontosítottak, nem pedig a nagyközönségre.
Az üzeneteknek a húsevőket kellett volna megcélozniuk, meggyőzve őket a termékek kipróbálására anélkül, hogy megsértenék őket. Ezért most irányt váltanak. Az új stratégia az inkluzivitásra, a termékek ízére, a minőségre és a táplálkozásra helyezi a hangsúlyt. Elvetik a fenntarthatóságra fektetett hangsúlyt is, amely nem működött.
Ráadásul az Impossible Foods egy hibrid burger gyártását tervezi, amely 50%-ban növényi eredetű összetevőket és 50%-ban húst tartalmaz, hogy a flexitariánus szegmenst is vonzza.
