A húsalternatívák piaca tavaly 7%-kal visszaesett. Az Impossible Foods vezérigazgatója szerint elrontotta a marketingstratégiát

A vegán élelmiszeripari vállalatok vezetői a szájukat harapdálják. Hibáztak, és most drasztikus lépéseket tesznek.

Az Impossible Foods vezérigazgatója szerint a növényi alapú termékeket rosszul adták el, és „woke, pártos és megosztó” jellegűvé váltak. A kezdeti lelkesedés után a húsalternatívák piaca tavaly 7%-kal visszaesett. Ennek oka az, hogy a marketingstratégiák a vegánokra összpontosítottak, nem pedig a nagyközönségre.

Az üzeneteknek a húsevőket kellett volna megcélozniuk, meggyőzve őket a termékek kipróbálására anélkül, hogy megsértenék őket. Ezért most irányt váltanak. Az új stratégia az inkluzivitásra, a termékek ízére, a minőségre és a táplálkozásra helyezi a hangsúlyt. Elvetik a fenntarthatóságra fektetett hangsúlyt is, amely nem működött.

Ráadásul az Impossible Foods egy hibrid burger gyártását tervezi, amely 50%-ban növényi eredetű összetevőket és 50%-ban húst tartalmaz, hogy a flexitariánus szegmenst is vonzza.

Exit mobile version