• Az üzeneteknek a húst fogyasztókat kellett volna megcélozniuk.
  • Az új stratégia a termékek ízére és a táplálkozásra helyezi a hangsúlyt.
  • Az Impossible Foods egy hibrid burgert kíván gyártani.

A vegán élelmiszeripari vállalatok vezetői a szájukat harapdálják. Hibáztak, és most drasztikus lépéseket tesznek.

Az Impossible Foods vezérigazgatója szerint a növényi alapú termékeket rosszul adták el, és „woke, pártos és megosztó” jellegűvé váltak. A kezdeti lelkesedés után a húsalternatívák piaca tavaly 7%-kal visszaesett. Ennek oka az, hogy a marketingstratégiák a vegánokra összpontosítottak, nem pedig a nagyközönségre.

Az üzeneteknek a húsevőket kellett volna megcélozniuk, meggyőzve őket a termékek kipróbálására anélkül, hogy megsértenék őket. Ezért most irányt váltanak. Az új stratégia az inkluzivitásra, a termékek ízére, a minőségre és a táplálkozásra helyezi a hangsúlyt. Elvetik a fenntarthatóságra fektetett hangsúlyt is, amely nem működött.

Ajánlott

AZ USA CSÖKKENTI KATONÁINAK SZÁMÁT EURÓPÁBAN
WASHINGTONBA MENNEK A BOSSZÚÁLLÓK
TRUMP ELRENDELTE A TESZTELÉST
LUKOIL ELADJA AKTÍVÁIT A GUNVORNAK
NEM VESZÍT A TÁMOGATÁSBÓL ROMÁNIA
BUSINESS DONE!

Ráadásul az Impossible Foods egy hibrid burger gyártását tervezi, amely 50%-ban növényi eredetű összetevőket és 50%-ban húst tartalmaz, hogy a flexitariánus szegmenst is vonzza.