• Luxus turisták tintahalat fognak az Amalfi-parton.
  • A zsákmányt másnap a szálloda séfje készíti el.
  • A szállodák világszerte kínálnak „szedd és edd” típusú tevékenységeket.
  • Egyre több turista keresi az autenticitást és a kikapcsolódást.

A tökéletes vacsorát nem rendelik, hanem kifogják. Ez az új luxustevékenység, amit például az Amalfi-parton működő House Angelina is a kínálatába foglalt: este tintahal-horgászást szervez a vendégeknek a tengeren, egy hagyományos csónakban, egy helyi halász kíséretében.

Másnap a szálloda séfje a kifogott tintahalakból egy tipikus helyi ételt, totani e patate-t készít. Az ínyenc fogást helyi borokkal szolgálják fel, egy olyan környezetben, amely ötvözi a luxust az előző est hangulatával.

A turisták magán piknikeken, tengerből származó alapanyagokból készült ételek kóstolóján és helyi alapanyagokból tartott főzőtanfolyamokon is részt vehetnek – írja a BBC. Ez a luxus egy új típusa: interaktív, kapcsolódik a hely hagyományához és kultúrájához.

Ajánlott

AZ USA CSÖKKENTI KATONÁINAK SZÁMÁT EURÓPÁBAN
WASHINGTONBA MENNEK A BOSSZÚÁLLÓK
TRUMP ELRENDELTE A TESZTELÉST
LUKOIL ELADJA AKTÍVÁIT A GUNVORNAK
NEM VESZÍT A TÁMOGATÁSBÓL ROMÁNIA
BUSINESS DONE!

Nincs szükség öt csillagra, ha egymillió van az égen

Sokak számára a luxus egy lakóautó formáját ölti, amelyben főznek, alszanak és dolgoznak. Andra, egy romániai fiatal nő is ilyen életmódot folytat.

A lakóautó nem jelent hiányt. A modernekben van fürdőszoba, franciaágy, konyhasarok és internet. Gyakorlatilag egy guruló lakás – amelyet úgy parkolnak le, hogy tengerre, tóra vagy erdőre nyíljon kilátás.

Nem ő az egyetlen. Spanyolországból, Amerikából vagy Németországból származó fiatalok is ezt az életstílust választják.