• Az első epizódok ingyenesek, a többi akár 10 dollárba is kerülhet.
  • A Fox Entertainment fantáziát lát az Ukrajnában gyártott mikródrámákban.
  • A mikródrámák eddig 3 milliárd dollárt generáltak, és ehhez Hollywood segítsége sem kellett.

A kínaiak elkápráztatnak bennünket, és ehhez sztárokra sincs szükségük: hatalmas sikert aratnak az alacsony költségvetéssel előállított, könnyfakasztó forgatókönyvön alapuló, 9/16-os formátumú mikro-telenovellák.

A Kínában nagy népszerűségnek örvendő mikródrámák újabban az amerikai közönség körében is hódítanak. A DramaBox és a ReelShort alkalmazások alacsony költségvetéssel és szirupos stílusban gyártott kétperces epizódokat kínálnak, amelyeket olyan címekkel népszerűsítenek, mint például: „Elvált az esküvőn” vagy „Hamis esküvő a milliárdos CEO-mmal”.

Bár a gyenge minőség, a sokszínűség hiánya és az erőszak miatt kritizálják, ezek a klipek több napi nézési idővel büszkélkedhetnek, mint a HBO Max vagy a Peacock, derül ki egy kimutatásból. Az első epizódok ingyenesek, de aki a teljes sorozatra kíváncsi, annak akár 10 dollárt is fizetnie kell, vagy korlátlan hozzáférésért előfizetést is vásárolhat.

Ajánlott

AZ USA CSÖKKENTI KATONÁINAK SZÁMÁT EURÓPÁBAN
WASHINGTONBA MENNEK A BOSSZÚÁLLÓK
TRUMP ELRENDELTE A TESZTELÉST
LUKOIL ELADJA AKTÍVÁIT A GUNVORNAK
NEM VESZÍT A TÁMOGATÁSBÓL ROMÁNIA
BUSINESS DONE!

A kínai produkciókat nem tartalmazó globális mikródrámapiac 2025-ben 3 milliárd dollárra becsülhető. A Fox Entertainment is beszállt a buliba: befektetett egy My Drama nevű ukrán mikródráma alkalmazásba, miközben Hollywoodban szkeptikusan figyelik a jelenséget.